کسی بوده قرص ایزوکسوپرین استفاده کرده باشه؟

۳ پاسخ

من حدود ۷روزه دارم میخورم ۱۰میل روزی ۲تا

من آره

اره من استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان قندو نبات👼🏻👼🏻 دوقلو مامان قندو نبات👼🏻👼🏻 دوقلو ۱ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان رادمهر وتودلی مامان رادمهر وتودلی هفته سی‌وچهارم بارداری