مامانای عزیز قرص ایزوکسوپرین ۱۰ کسی مصرف کرده و کاربردش چیه؟؟؟🤔

تصویر
۶ پاسخ

دکتر برای من نوشته ,برای جلوگیری از زایمان زودرسه و ضدانقباضه

من مصرف میکنم.برای جلوگیری از انقباض

منم شبی یکی میخورم برای انقباض هست

از اول بارداری دکتر برام نوشت روزی ۲عدد وتاروز زایمان گفت باید استفاده کنم

اره من سه ورق دکتر نوشت خوردم

اره برای انقباض

سوال های مرتبط

مامان قندو نبات👼🏻👼🏻 دوقلو مامان قندو نبات👼🏻👼🏻 دوقلو ۱ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد