مامانا کسی قرص ایزوکسوپرین مصرف میکنه؟؟

۳ پاسخ

بچه اومده بود پایین دکتر برام نوشته خطر نداره قرصش

چجوری استفاده میکنی روزی ی دونه؟؟

من میکنم گاهی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قندو نبات👼🏻👼🏻 دوقلو مامان قندو نبات👼🏻👼🏻 دوقلو ۱ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی