مامانا قرص ایزوکسوپرین رو کیا مصرف کردن ؟برای چیه؟

۳ پاسخ

من
سابقه زایمان زودرس داشتم

من انقباض داشتم دکتر بهم داد

انقباض

سوال های مرتبط

مامان 💙 دوقلوها💙 مامان 💙 دوقلوها💙 ۱۰ ماهگی
مامان هلنا و حسنا مامان هلنا و حسنا ۱ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱ ماهگی