خانوما قرص ایزوکسوپرین ۱۰برای چیه؟!

۴ پاسخ

منم میخورم
فک کنم برا انقباض

ضد انقباض برای وقتی که درد زیاد باشه شیاف هم چاره نکنخ

پیشگیری میکنه از زایمان زودرس به منم داده بود نافم خیلی درد میکنه

برای انقباض فک کنم

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد نهرو مامان محمد نهرو روزهای ابتدایی تولد