مامانا کدوم یکی تون قرص ایزوکسوپرین خوردین برای چیه

۴ پاسخ

من میخورم

من میخورم از۸هفته بخاطرانقباض و جلوگیری از زایمان زودرسع

من یکماه خوردم بخاطر انقباض دیدم تاثیر نداره دیگ نخوردم

من دارم مصرف میکنم
برای جلوگیری از زایمان زودرس

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هلنا و حسنا مامان هلنا و حسنا ۱ ماهگی