۴ پاسخ

سلام بله من میخورم

فقط برای خودت ممکنه ضربان قلبتوببره بالا

من خوردم نه چرا ضرر وقتی دکتر تشخیص میده بده بهت

واسه چیه عزیزم اسمش اشناست فکرکنم من استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان قندو نبات👼🏻👼🏻 دوقلو مامان قندو نبات👼🏻👼🏻 دوقلو ۱ ماهگی