مامانا قرص ایزوکسوپرین برا چیه؟؟؟ کیا مصرف میکنن

۴ پاسخ

ضد انقباض

من درد پریوودی و کمر داشتم دکتر نوشت
برا انقباض

برای انقباض.من استفاده میکنم

به من برای انقباض دکتر داده درد پریودی داشتم میگرفت ول میکرد

سوال های مرتبط

مامان قندو نبات👼🏻👼🏻 دوقلو مامان قندو نبات👼🏻👼🏻 دوقلو ۱ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان امیررضا و آیسام مامان امیررضا و آیسام ۱۱ ماهگی
مامان آقاهیراد🩵 مامان آقاهیراد🩵 ۲ ماهگی