سلام کسی قرص ایزوکسوپرین مصرف میکنه؟؟ ضرر نداره؟

۲ پاسخ

سوال منم هست، شما چ علائمی داشتی ک دکتر این قرص رو تجویز کرده براتون

من میخوردم هر۸ساعتی یبار-الان یه هفتس قطع کردم-برای جلوگیری از زایمان زودرس میدن اگه انقباض داشتی باید بخوری نزدیک زایمانت شد خود دکتر قطعش میکنه

سوال های مرتبط

مامان امیررضا و آیسام مامان امیررضا و آیسام ۱۱ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی