۵ پاسخ

سلام منم دارم میخورم روزی یکی
تپش قلب هم میگیرم
دکتر نگفت تا کی ادامه بدین؟
من دکترم مطبش رو بسته نمیدونستم تا کی باید مصرف کنم
میترسم زایمانم دیررس بشه

منم حوردم نه

وای من روزی یکی بود قشنگ تا مرز بیهوشی منو میبرد بهم نمیساخت بدنم بی جون دستام بی حس میشد و چشام سیاهی میزفت تا بیهوشی میرفتم
دیگه نخوردم اوکی هستم

من الان دارم مصرف میکنم دو دوز بود تپش قلب میگرفتم الان دکترم گفت یک دوز بخور

من بارداری قبل مصرف میکردم از ۳۲ هفته واسه انقباظ عوارضم نداره

سوال های مرتبط

مامان امیررضا و آیسام مامان امیررضا و آیسام ۱۱ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی