۱۱ پاسخ

من همه جامیزارم وگذاشتم اصلاهم اعتقاد به چشم ندارم هرروز بچمو میبینن همه چراخودمو ناراحت کنم با افکار منفی والکی

هیچ جا نذاشتم تا حالا

من نذاشتم و نمیزارم

من عکس هیچکدومو تو هیچ برنامه ای نزاشتم تا حالا دخترم 4 سالشه پسرم یه ماهشه

بچه اولمو‌همش میذاشتم ولی دومی رو نه چون میترسم چشم بخوره قبلا نمی‌ترسیدم

نه.

وروف برنامه بله گذاشتم تما هی میگم برش دارم🥴

من تا حالا هیچ‌جا نذاشتم

اره می‌زارم

من گذاشتم

وای چقدر دلم تنگ شده واسه رستا گلی🥹😔

سوال های مرتبط

مامان 💝نیکا🐣 مامان 💝نیکا🐣 ۱۶ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی