من همه جامیزارم وگذاشتم اصلاهم اعتقاد به چشم ندارم هرروز بچمو میبینن همه چراخودمو ناراحت کنم با افکار منفی والکی
هیچ جا نذاشتم تا حالا
من نذاشتم و نمیزارم
من عکس هیچکدومو تو هیچ برنامه ای نزاشتم تا حالا دخترم 4 سالشه پسرم یه ماهشه
بچه اولموهمش میذاشتم ولی دومی رو نه چون میترسم چشم بخوره قبلا نمیترسیدم
نه.
وروف برنامه بله گذاشتم تما هی میگم برش دارم🥴
من تا حالا هیچجا نذاشتم
اره میزارم
من گذاشتم
وای چقدر دلم تنگ شده واسه رستا گلی🥹😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.