منم نمیذارم
خوشم نمیاد زیاد تو چشم باشه
تا کوچیک بود نذاشتم ۱ سال ب بعد دیگه گذاشتم
من اینوگذاشتم🥰🥰
تا وقتی نی نیه دلم نمیاد بذارم بزرگتر ک بشه میذارم
تا دو ماه نذاشتم بعدش گذاشتم اما خیلی تغییر نمیدم ماهگرد گذاشتم دیگه نذاشتم
نه دوس ندارم تو چشم باشم...
ن اصلا مخصوصا الان ک هنوز نوزاده چشم نظر خیلی مهمه
من دستاشو گذاشتم
اره من میزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.