خانوما عکس بچه هاتونو پروفایل میزارید؟

۹ پاسخ

منم نمیذارم
خوشم نمیاد زیاد تو چشم باشه

تا کوچیک بود نذاشتم ۱ سال ب بعد دیگه گذاشتم

من اینوگذاشتم🥰🥰

تصویر

تا وقتی نی نیه دلم نمیاد بذارم بزرگتر ک بشه میذارم

تا دو ماه نذاشتم بعدش گذاشتم اما خیلی تغییر نمیدم ماه‌گرد گذاشتم دیگه نذاشتم

نه دوس ندارم تو چشم باشم...

ن اصلا مخصوصا الان ک هنوز نوزاده چشم نظر خیلی مهمه

من دستاشو گذاشتم

اره من میزارم

سوال های مرتبط