من اینفینیتو دارم و هر روز استفاده میکنم
دخترمم خیلی دوست داره
به خصوص موقع آشپزی
حسابی سرگرم میشه و با دقت نگاه میکنه
ولی بیشتر از نیم ساعت دوست نداره داخلش باشه
آغوشگیر اینفنتینو گرفتم موقع سیسمونی
برند شناخته شده و مطرحی هست رضایت بالایی داشت
۳۱۰۰ گرفتم اون موقع
ولی استفاده نکردم تا الان
نهایتش دو ماه اول
دیگه برا من استفاده نشد
به درد نمیخوره نگیر الکی من چیکو اصلی داشتم کمر و شونه ادم میشکنه
سوال منم هس🥹
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.