من اصلا از مزش خوشم نیومد
نوش جونتون عزیزم منم ظهر درست کرده بودم
ما همیشه با گوجه درست می کنیم خیلی خوشمزه تر میشه😋
منم گوجه میزنم
من تو عمرم یبار درست کردم اصلا خوشم نیومد
اره منم رو فیلم این مدل کشک بادمجون درست کردم دوس داشتیم
نوش جانم دلم خواست دهنم آب افتاد😋منم باید درستش کنم خیلی دوسش دارم
به به چه خوش سلیقه 😍😋
نوش جان❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.