۶ پاسخ

نشانه ی زایمانه

علایم زایمانه برو بیمارستان ک خدایی نکرده خون نبینی بترسی

برو بیمارستان
حتما دهانه رحمت باز شده

علائم زایمانه برو زایشگاه

من موقع زایمان اینجوری بودم

نه اصلا باید بری زایشگاه زود رحمت داره باز میشه که بهت زور فشار میاد

سوال های مرتبط

مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی
مامان ❤️شاه پسرم❤️ مامان ❤️شاه پسرم❤️ ۳ ماهگی