۵ پاسخ

لاینسترول

بهتره. نخوري قرص شيرتو كم ميكنه

من قرص مخصوص شیردهی خریدم ولی بهم گفتن با اونم احتمال بارداری هست دیگ رفتم ال دی معمولی گرفتم تا شش ماه بخورم بعد دستگاه بزارم

سوال منم هست

من کنتراسمین میخورم

سوال های مرتبط

بابای مهران بابای مهران ۱۰ ماهگی