وای چقد شکمم میخاره چیکار کنم ؟؟؟

۱۴ پاسخ

سعی کن نخارونی ..ی پماد چیزی بگیر بزن

چربش کن منم هم سینم هم شکمم میخاره

با کف دستت بمال به هیچ عنوان با ناخن نکشی که ترک میخوری

هیدرودرم بزن

چرب کن

چربش کن

ینی داره ترک میخوره عزیزم چربش کن

چرب نگهش دار، با هر روغنی داری

اصلا اصلا نخارون چون ترک شدید میخوره چربش کن فقط

دقیقا واس منم روی معدم خیلی میخارههههه

نخارون با روغن زیتون چرب کن ترک نخوره

لابد میخاد ترک بخوره
با روغن نارگیل یا زیتون چربش کن

مامانم میگه با پارچه بمال شکمت با ناخون نخارون

نخارون روغن بادوم شیرین ازعطاری بگیر بزن

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما ۱۰ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی