خانما من الان 36 هفته 2 روزم .یعنی ت 37 ام یا همون 36؟

۹ پاسخ

توی ۳۷
در واقع داری ۳۷ رو پر می‌کنی

داری ۳۷رو پرمیکنی

داری ۳۷ رو‌پرمیکنی

ینی۳۶تموم شده ۳۷پر میکنی

توی ۳۷ هستی

برای من شده سوال خانوما گفتن طبق سونو انتی گهواره رو درست یعنی سونو انتی دقیق

۳۶ هفتت تموم شدا دیگه.دو روزه وارد ۳۷ شدی

بله توی ۳۷ هفته ای ولی تکمیل نیستی

یعنی ۳۶ت پر شده کامل شدی
۲روزم از ۳۷تت گذشته

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی