ریزش شدیددددد مو بعد زایمان چی‌کار کنممممم

۱۲ پاسخ

بهداشت بهم قرص زینک بگیر روزی یکی بخور واسه ریزش خوبه

عزیزم منم موهام خیلی ریخت اماااا چارش فقط و فقط مکملاس
من اکتی ناتال پلاس و فروفورت گاین و کلسیم کلسی کر و ویتامین دی هزار همه اینا رو روزانه خوردم و واقعن نتیجه گرفتم ریزش موهام کامل قط شد و فقط در حد معمول شاید چن تا دونه بریزه
و کلی موی جدید دراومد

منم شقیقه هام خالی شده ناراحتم
حالا من بعد زایمان سرم آهن هم زدم

من میخام برم کوتاه کنم حموم به حموم شونه میکنم .

منم خیلی خیلی ریزش مو دارم وحشت میکنم هربار موهام میبینم

قرص ویتامین و آهن دوران بارداری رو ادامه بده ریزشش خیلی کم میشه

باید مکملای بعد زایمان بخوری عزیزم

موهای منم خیلی ریزش گرفته . دکتر داروساز داروخونه بهم مولتی ویتامین داد

واااااي منم شديددد ميريزه خيلي وحشتناك هست

دکتر قرص ویتامین و کلسیم میده ریزشش کمتر میشه

باید آه بکشیم تا هورمونامون تنظیم بشه🤣

برو دکتر دارو میده خوب میشه
منم همینجوری شدم رفتم دکتر الان بهترم

سوال های مرتبط