بهداشت بهم قرص زینک بگیر روزی یکی بخور واسه ریزش خوبه
عزیزم منم موهام خیلی ریخت اماااا چارش فقط و فقط مکملاس
من اکتی ناتال پلاس و فروفورت گاین و کلسیم کلسی کر و ویتامین دی هزار همه اینا رو روزانه خوردم و واقعن نتیجه گرفتم ریزش موهام کامل قط شد و فقط در حد معمول شاید چن تا دونه بریزه
و کلی موی جدید دراومد
منم شقیقه هام خالی شده ناراحتم
حالا من بعد زایمان سرم آهن هم زدم
من میخام برم کوتاه کنم حموم به حموم شونه میکنم .
منم خیلی خیلی ریزش مو دارم وحشت میکنم هربار موهام میبینم
قرص ویتامین و آهن دوران بارداری رو ادامه بده ریزشش خیلی کم میشه
باید مکملای بعد زایمان بخوری عزیزم
موهای منم خیلی ریزش گرفته . دکتر داروساز داروخونه بهم مولتی ویتامین داد
واااااي منم شديددد ميريزه خيلي وحشتناك هست
دکتر قرص ویتامین و کلسیم میده ریزشش کمتر میشه
باید آه بکشیم تا هورمونامون تنظیم بشه🤣
برو دکتر دارو میده خوب میشه
منم همینجوری شدم رفتم دکتر الان بهترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.