۴ پاسخ

دوز آمپول زیاد بوده زود رشد کرده

چرا به موقع آمپول اچ سی جی نزدی آزاد بشن ..

حالا باز اقدام کن اون ۲۷ممکنه بگیره

عزیزم تو برگه سنو فولیکول که اندازش ۳۱ شده نوشته کیست ؟
اخه منم بخاطر آمپولا فولیکولم شد ۳۰ جلوش نوشته فولیکول غالب به دکتر گفتم گفت نه کیست نیست نوشتع غالب

سلام منم همین جور شدم دارو بهم داد رفع شد

سوال های مرتبط