۲ پاسخ

عزیزم من واسم چاره شده وقتی دارو و امپول تخمک گذاری استفاده میکنم از روز ۹ یا ۱۰ میرم سونو که اندازه فولیکول رو بدونم که یهو زیاد رشد نکنه و رودتر امپول ازاد سازی بزنم ، گفتم بگم شاید ب دردتون بخوره

مگه فولیکولات چند میل بودن؟

سوال های مرتبط