۱ پاسخ

مال منم ایجوره عب نداره اون دوس داره چیزی بمکه بنظرم
اجی بچم چرا دوشبه گریه میکنه نمیخابه نمیدونم چکارش کنم قطره کولیکشم دادم🥲

سوال های مرتبط