۴ پاسخ

بچه هایی ک دستشون مشته ب خاطر اینه ک گشنشونه

پسر من هنوزم همینطوره میگن که طبیعیه
فقط وقتی چیزی میدم که دستش بگیره باز میکنه باز بعدش مشت میکنا دوباره

بچه‌تا سه‌ماهگی دستاش باید مشت باشه
بعد سه‌ماه کم‌کم مشتاشو باز میکنه

جز مراحل رشدشون از چهار ماهگی بیشتر باز 😉

سوال های مرتبط

مامان اِرشاد کوچولو مامان اِرشاد کوچولو ۴ ماهگی