۴ پاسخ

شماره تماسش و ادرشو میگی

از نظر کمتر هزینه کردن عسکریه
اون سه تای دیگه هم خصوصین ، هزینه هاشون تقریبا یکیه حدود ۷۰-۸۰ تومن
ببین کدومش برات اوکیه

اگر پول داری آوا سعدی دوم میلاد

اسم دکترت چیه کارش خوبه زیر میزی هم میگیره واینکه صد درصد سعدی من بچه اولمو اونجا زایمان کردم وعالی از هر نظر الان تصمیمم اینه باز برم سعدی

سوال های مرتبط