خانما تو ساک بیمارستان چی باید بزاریم؟.. 🤨🤔

۲ پاسخ

دو دست لباس برا نینی کلاه دستکش تشک تعویض دوتا پارچه خشک کن پستونک شیشه شیر فلاکس شیر خشک پمپرز پتو قنداق دستمال مرطوب نوار بهداشتی بزرگا چنتا شورت شونه شارژر نسکافه شیاف مام یا اسپری شناسنامه مادر و پدر مدارک پزشکی دستمال کاغذی یه مقدار خوراکی دوسه تا پلاستیک بردار لباس هم یه دست با خودت ببر ضرر ندارع

من سر پسرم هر چی بردم همونجوری اوردم
فقط پوشک و لباس ترخیص به کارم اومد
وقتی نی نی رو اوردن بخش خودشون لباس تنش کرده بودن پوشک هم بود
بد بچه ای که به دنیا بیاد جیش و پی پی نهایت یکی دو بار باشه الکی برا خودت بار درست نکن

سوال های مرتبط

مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هامین🤰🏻🩵 مامان هامین🤰🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وهشتم بارداری