۹ پاسخ

جوجه یا سزار

عزیزم انشالله به سلامتی نینیتو بغل کنی منم فردا سز میشم برام دعا کن نینیم سالم بیاد بغلم

به به بسلامتی انشاالله مارو بی خبر نزار🥰
از بیمارستان اطلاعات بگیر برامون بگو مخصوصاً ماهایی ک میخاین بریم ثامن

گوشت تو شیشه یا جوجه کباب
الهی با دل خوش و راحت زایمان کنی
قدمش پر از خیر و برکت و فراوانی باشه

جوجه و کوبیده بدون نون و برنج

پروتئین باید مصرف کنی مثل مرغ

کباب جوجه

جوجه بخور عزیزم

توصیه پزشکا جوجه کبابه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
دخترا
من بچه همش داره خودش سفت و منقبض میکنه یکمم شکمم درد میکنه
ممکنه دردهای زایمانم در حال شروع شدن باشه؟
بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند فرزند فرزند پروری فرزند پروری زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک