مامانایی ک تعیین جنسیت با جوش شیرین انجام دادین درست دراومد؟؟

۵ پاسخ

نه اشتباه بود

برا خواهرم هر دوتا بچش کف کرد یکی دختره یکی پسر

ن عزیزم من ی بار ی چسه کف کرد بار دوم سوم ته نشین شد بچمم پسره

نه دروغه واسه من ثابت ماند کف نکرد گفتن دختره ولی در سونو گفت پسر

نه مال من درست نبود

سوال های مرتبط

مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی