۹ پاسخ

ای وای این مشکل رو منم دقیقا دارم

پسر منم کلا هر پنج دقیقه شیر میخاست کلا چسبیده بود ب سینم
شب اول سینه راستمو ازش گرفتم میگفتم اوف شده زخم شده شب دوم دوتا سینمو گرفتم باز میگفتم اوف شده خودشم بدش اومد دیگه نیومد سمت سینم

من بچم یک سال و هفت ماهش ک بود از شیر گرفتم اصلا ام ن اذیت شد ن چیزی
بنظرم تو همین حدودا بگیر الان بچه غذا بخوره خیلی بهتر از شیره

من از دیروز شروع کردم اول خوب دادم شیر خورد بردمش مسجد سوره یاسین خوندم که جدایی از شیر راحت باشه براش شب موقع خواب یکم خوابش نمی‌برد نیم ساعت بازی کرد و خوابید

سلام دختر منم خیلی وابسته بود و خوابش وابسته به شیر بود من الان ۳ هفته هست از شیر گرفتمش اصلا بچه رو نترسون از سینه و تدریجی از شیر بگیر حتما با یه مشاور صحبت کن راهنمایی ات میکنه

پسر من الان سه روزه نمیخوره صبر زرد زدم زبون زد دید تلخه دیگه نخورد باهاش صحبت کردم گفتم باید پلو بخوری غذا بخوری مثل من مثل بابا قشنگ گوش کرد ،واینکه خوراکی هایی ک دوس داشت واسش خریدیم غذا هم هرچی دوس داره واسش درست کردم خداروشکر کمتر بهانه گرفت فقط شب اول خیلی حالش بد بود بغلش کردم راه رفتم صبح زودتر بهش صبحانه دادم

منم چالش شده برام نمیدونم چجوری بگیرم 😢😢

من دوسه روزه گرفتم
اوایل گریه میکردم همش میگفتم کاش تادوسال میدادم
اما ترسیدم بدم پسرم بدعادت شه بعدش نتونم بگیرم دیگه گرفتم

از الان دیگه شروع کن داره دوسالش میشه.
به روش ۴ در ۴ بگیر.
دختر من شیرخشکی بود من وعده ای و تدریجی گرفتم.اما واسه شیرمادر فک میکنم سخت شه تدریجی

سوال های مرتبط

مامان Rayan مامان Rayan ۲ سالگی