من دو سه ماهه میدم
دخترمن اولا میخورد الان نمیخوره
من دادم ولی پسرم دوست نداشت
من قاطی میکنم رو نون تست میزنم تیکه کوچیک میزارم دهنش
در حد یکی دوتا قاشق
زیادی شیرینه
بله من دخترم خیلی دوس داره
آره گلم
زیادنبایدداد طبعش خیلییی گرمه
من ارده دادم دخترم جوش زد
آره میتونی فقط واسه اولین دفعه یه کم بده تست حساسیت بگیر ممکنه به ارده حساسیت نشون بده
من گاهی میدم خیلی کم یکم نوک نون اینا بخوره پسرم دوسش داره
سوال منم هست😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.