مامانا گوش دخترتون کی سوراخ کردید؟؟؟

۷ پاسخ

من واکسن چهار ماهگی رو بزنم یا دو هفته بعد میرم یا هم بعد ۶ ماهگی بچم خیلی ریزه آخه گناه داره

دو روزه بود

من می‌خوام ۶ ماه سوراخ کنم
هم یکم لاله گوشش سفت تر میشه
هم دیگه کولیک نداره که درد اونم روش اضافه بشه

دوماهگی

۳.۵ ماهگی

دو ماهگی

من پنج روز مونده بود به عید

سوال های مرتبط

مامان أکتای و آترین مامان أکتای و آترین ۱۴ ماهگی