۱۰ پاسخ

من جاوید بردم راضی نیستم تشخیصاش خوب نیس

ببر بیمارستان اسد ابادی تو بهار از طب ۲۰ وقت بگیر ۸۰ و خورده ای هست ویزیتش دکتراشم خوبن نه که کامل رایگان میخای ببر بیمارستان کودکان

محلاتی فوق تخصص کودکان امروز بردم ۳۵۰ گرفتن

همه جا گرون شده من قبلا که توی سهند خونه داشتیم اون مناسب تر می‌گرفت در حالی که از سهند رفتیم ولی بازم شوهرم میگه ببرش سهند پیش همون دکترش😂

دکتر جاوید ۳۰۰ میگیره

اینجا ۸۰۰ ه🥲😑

همه جا یکی جانم

بناب یا تبریز.

ببر بیمارستان دکتر مردانی

همه گرون کردن جدیدا
میخوای ببر کلینیک کودکان(فارابی)البته نمیدونم ویزیتش چنده

سوال های مرتبط