من ۲۳ زدم وقتی زد بلافاصله اومدم خونه بهش پاراکید دادم هر چارساعت دوبرابر وزنش تب نکرد .دوساعت ب دوساعتم رو پاش کمپرس سرد گزاشتم .ولی بیحال بود و شیر خوب نمیخورد
منم همین الان زدم اومدیم خونه ولی نبستم هنوز چون خوابیده گریه هم نمیکنه، فقط لای پاهاش یه پارجه کذاشتم که بهم نخوره. کمپرس سرد هم هر پاش تقریبا یه دیقه گذاشتم
جفت پاهاشومن شنیدم ببندیم که تکون نخورزیاد
استامینیفون هم بده بده
ازوقتی اوردی خونه بایدبزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.