۹ پاسخ

بابا اینا همه خرافاته

برو ازمایش تعیین جنسیت بده بهت دقیق میگه

منم روز تخمک گذاری اقدام کردم بچم دختره

به علائم نیست همه ی علائم پسر بود ولی انتی احتمال دختر داد

این فقط احتمال هست صد در صدی بود که همه تنظیم می‌کردن پسر بشه یا دختر میخواستن دختر بشه

من روز تخمك گذاري بود دختره بچم😍

🤭 دخترم باشه عیب نداره میشه به خواهر واسه بچت🤭

بارداری ها متفاوته عزیزم

منم علایمم مث بارداریه ک سر دخترام داشتم ولی پسره

سوال های مرتبط