۲ ساعت میگن وقت داری سریع برو حموم بعدش عقب ماشین به شانه چپ دراز بکش تا خود بیمارستان
عزیزم تا ۸ ساعت مشکلی نیست اکه کیسه آب باشه بعد ۸ ساعت بچه میمونه خشکی ولی میتونی الانم بری بیمارستان
کیسه آب باشه خیلی شدیده
من تمام پاهام آب شده بود
جوری که تا بیمارستان میخواستم برم کیسه رو صندلی ماشین پهن کردم بعد نشستم
اره سریع برو حموم کارتو بکن وسایلتو جمع کن برو ایشالا بسلامتی زایمان کنی
ی دوش بگیر ، شیو کن برو بسلامت🥹
۳_۴ ساعتی میگن وقت هست
اشکال ندارع عزیزم هفته ات خوبه زایمان میکنی دیگه نگران نباش
اول حموم کن لباس بچه ببر برو ولی هنوز وقت داری من سر بچه اولم ساعت سه ظهر کیسه این پاره شد هفت رفتم دکتر
نیم ساعته باید خودتو برسونی بیمارستان
برو بیمارستان فورا
اب زیادی ازت اومده همون کیسه آبه دیگه
دردهم داری یانه
تا چندتاساعت وقت دارم کارارو بکنم برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.