۲۱ پاسخ

صاف پنج ماه تو فروردین لعنتی بود
واییی مگه میکذشتتت
خداروشکر داره تموم میشه
الهی بقیش هم راحت بگذره

من که کلن همیشه فک میکنم فروردین براخودش یه سالهههه اینقدی که دیر میگذره😬

اگ این فروردین تموم شه، تموم این گیر کردن‌ها هم تموم میشن😁😁

تازه دارم میرم تا هشت ماه خدا کنه سریع تموم بشه خسته شدم

وای ۵ برا منم دیر گذشت

کلاماهی ک به قبل از عید و عید بود سخت گذشت

من ۶ ساله تو ماه ۶ موندم

ماه ۴ با فروردین یکی شد
تموم نمیشه لعنتی😂😭

من تو پنج ماه گیر کرده بودم فروردین خیلی دیر گذشت امیدوارم بقیش زودتموم بشه🥴

گل گفتی والااا این ماه پنجم چقددددر طولانی بود،😥تروخدااا ۶ سریعتر گذر کن و مارو به هفته های امن برسون.

من ماه دوم و سوم اصن نمی‌گذشت بعدش نفهمیدم کی شدم شش

ویی‌هنوز دو ھفته مونده به ماه ھشتم میخوام زودتر تموم بشن

منم گیر کردم رد نمیشه اصلااااا

تا الان که برا من زود گذشته

برای من فروردین 🤣 حالا چه ماه ۱ بود چه ۹
فرقی نمی‌کرد
لامصب تموم نمیشه

دقیقا ماه 5 افتضاح بود
خیلی طولانی بود

من الان انگار چندساله تو پنج گیر کردم 😫

واااای 5 ماه خیلی دور میگذره 😬😫

من دارم میزام ولی هنوز پنج ماهمه😂

هفت تموم نمیشه🥹😭ببینم هشت و نه چطوره

۶ برا من خیلی زود گذشت اره پنج دیر تر بود

سوال های مرتبط