چرا باید انقد بری تو تی وی اخه بچه🥴🤦‍♀️ر

تصویر
۱۱ پاسخ

خیلی پس واجب شدنصب بشه

چند تا وسیله ایمن که میدونی بزار جلوی میز تلویزیون.یه مدت که نره یاد میگیره.حالا خونه میخواد وقتی خودتون هستین از قیافه بیوفته دیگه. چشم بچه مهم تره. مثلا میزی تشکی چیزی بزار.دختر من یه مدت زیاد میرفت بهتر شده بود دیگه نمیرفت.باز یاداوری شد الان باز شروع میکنم وسیله میزارم کمتر میره.

خود تلویزیون براش جالبه نه کارتون

عین دخترمن

پسر منم همین میشه
ولی میارم عقب تا بشینه

منم اینجوری بود همیشه میزد ب تلوزیون چ خاموش بود چ روشن

وسیله دستش بود میزد ب تلوزیون
نصبش کردم تو دیوار راحت شدم اونم با ارتفاع نصب کردم بالا

من میز گذاشتم میره رو میز میشینه تی وی میبینه🥲😐

من میز گذاشتم جلوش اون می‌چسبه به میز ،

واتای دختر من😫😫😫

مثل بچه من

خیلی واسه چشم ضررداره.چه خوب که تی وی رو.رودیوارنصب نکردین

سوال های مرتبط