دخترا چه مدلشو بخرم انواع مدل های مختلفی داره
از اینجا خریدم سایت دارن الانم ک اینستا نیس روبیکا فعالیت دارن @melikakids
دویست سیصد و خورده ای اینا
۲۵۰ ولی دخترم خوشش نیومد سرشو میزاره روش 🤦🏻♀️
من گرفتم ۲۵۰ ولی زیاد بازی نکرد باهاش
من ٣٠٠ خريدم
حدودای ۳۰۰تومان
تو باسلام ۳۰۰ ایناست قیمتش
من کادو برام آوردن اما دخترم دوسش نداشت بازی نکرد
من گرفتم ۲۵۰
من خریدم روی سیسمونیش بود قیمتش رو یادم نیس
من نگرفتم اما خیلی خوبه من میخوام بخرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.