۷ پاسخ

دلم همچین غداییو خواست😂

اینو دخترم آورده میگه بخور

تصویر

نوش جان عزیزم خیلی خوشمزه ست دست پارمیس جون درد نکنه🥰

نوش جان خیلیم عالییی

منم برا پسرم این خریدم اوایل بازی می کرد الان اصلا

خیلی اینا خوبه، داداشم برای دختزم از مشهد خرید

عزیزم این اسباب بازیا رو از کجا گرفتی برای دختر خوشگلت؟

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۳ سالگی
مامان زندگیم 😘 مامان زندگیم 😘 ۳ سالگی
مامان آوا توت فرنگی مامان آوا توت فرنگی ۴ سالگی
مامان زندگیم 😘 مامان زندگیم 😘 ۳ سالگی
مامان آوا توت فرنگی مامان آوا توت فرنگی ۴ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ سالگی