من که اصلا یخ نذاشتم فقط تا دو روز قنداق کردم که زیاد پای خود را تکان ندهد به نظرم خیلی خوب بود چون همش خواب بود و زیاد گریه نکرد
یک ساعت خیلیم یخ نباشه پاشو میسوزهه
من کمپرس یخ و توی ی پارچه ضخیم گذاشته بودم مدام روی پاش بود از صبح تا غروب
انقدی نبود ک پاش یخ بزنه ها ، در حدی بود ک نزاره اون قسمت واکسن گرم بشه ، فرداش هم کمپرس گرم رو همینطور مدام روی پاش گذاشتم خداروشکر خیلی خوب بود اصلا بی قراری نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.