۳ پاسخ

من که اصلا یخ نذاشتم فقط تا دو روز قنداق کردم که زیاد پای خود را تکان ندهد به نظرم خیلی خوب بود چون همش خواب بود و زیاد گریه نکرد

یک ساعت خیلیم یخ نباشه پاشو میسوزهه

من کمپرس یخ و توی ی پارچه ضخیم گذاشته بودم مدام روی پاش بود از صبح تا غروب
انقدی نبود ک پاش یخ بزنه ها ، در حدی بود ک نزاره اون قسمت واکسن گرم بشه ، فرداش هم کمپرس گرم رو همینطور مدام روی پاش گذاشتم خداروشکر خیلی خوب بود اصلا بی قراری نکرد

سوال های مرتبط