پسر من هیدروسل داشت چند ماه قبل عمل کرد. ساعت ۹عمل شد ۴۵دقیقه طول کشید ،ساعت دو هم مرخص شد.بعدشم بازی میکرد😅
فقط چند روزی نباید میدوید،چیزایه سنگین برنمیداشت،دوچرخه سواری نمیکرد
خیلی راحته یک عمل سرپایی هست
راحته بستری میکنن صبح عمل میکنن تا عصر اروم بود میگن ببر خونه، خیلیا دیدم عمل کردن گفتن بچه میخواد پاشه بازی و....، درواقع انقد راحته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.