ترشح ابکی دارم کیسه ابم نشتی نکرده؟؟

۲ پاسخ

منم ترشحم آبکیه امروزپیش دکتربودم گفت حالا هم قراره بیشتربشه نشتی کیسه آب نیس گفت اگه بونداشته باشه ورنگ سبزو زرد نباشه وهمراه بادردنباشه اصلأمشکلی نیست

کیسه آب همانند ادراره ولی سفید رنگه و بوی خاصی داره فک نکنم مشکلی داشته باشی

سوال های مرتبط