۲۸۰۰ مفت گفته
من ۶ برای سال پیش قیمت دارم
عزیزم کدوم بیمارستان میخوای بری؟
من میخوام برم تامین بنظرت ماما خصوصی بهتره؟ خصوصی چه کارای میکنه
خیلی خوبه ،ی مامای خوب بگیر .خیلی ارزش داره
الان به شما ۲۸۰۰ گفته عالیه.یه ماما همراه معمولی هزینه اش الان ۴ تومن. البته تعرفه سال جدید رو نمیدونم دیگه
از هفته ی ۳۰ به بعد هر هفته باید ان اس تی بدی خودش ۱۲۰۰ هر دفعه پولشه دیگه ۲۸۰۰ که هیچی نیست
خوبه قیمتش برید قرارداد ببندید من ۴ونیم هزینه داپلر دادم قبل از جنگ
بنظرم خیلی مبلغ خوبیه، من امروز سونو آنومالی دارم2800 هست
اینکه پولی نیست ، ما هر هفته سونو رشد باید هفته ی آخر بدیم ، پول سونو رشد هر بار که میرم ۴ ملیون و نیم هست
همیشه سوال بوده برام که ماما همراه چیکار میکنه در طول بارداری و اینکه فقط برای زایمان طبیعی هست ؟
از کجا پیدا میکنید یعنی از بیمارستان باید شماره شون رو بگیریم ؟
این که مبلغی نیست برو قرارداد ببند
آره
بهتره تا گرونتر نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.