خانما من زیردلم در میگیره باواژنم ازچیه

۲ پاسخ

منم از دیروز که ۳۲ هفته ام تموم شده هم زیر دلم درد میکنه هم واژنم نگران شدم ولی ظاهرا طبیعیه🤷‍♀️تازه می خوام راه برم باید خم بشم نمیتونم صاف کنم کمرمو😑

طبیعیه رحم داره بزرگ میشه من هنوز این درد رو دارم

سوال های مرتبط

مامان آرتیمس مامان آرتیمس روزهای ابتدایی تولد
مامان قطاب مامان مامان قطاب مامان ۹ ماهگی