۳ پاسخ

کمر درد طبیعیه منم دارم برا کمر درد معاینع نمیکنن

زوده میری الکی انگولکت میکنن استراحت کن شیاف بزار

برا هفتت زوده معاینه کنن

سوال های مرتبط