۱۴ پاسخ

هفته ۳۰ بودم وزنش ۱۷۰۰ بود

کمه برا من ۲۲۳۰بود

من ۳۱ هفته ۱۹۰۰ بود

آره کمه
کباب و آجیل و شیر و دمپخت و پودر لیدی میل بخور زود وزن‌ میگیره انشالله

من ۳۰ هفته ۱۵۰۰ وزنش تا جاییکه میدونم باید گوشت و کباب خوب بخوری حلیم و تخم مرغ اب پز هم خیلی خوبه اگه قند بارداری نداری بستنی عالیه

آره کمه
قبلی ۳۲هفته ۲۴۰۰بود
این یکی ۳۱هفته ۲۲۰۰

۲۴۰۰ گرم البته آخرهای ۳۲ هفته سونوگرافی رفتم

سر دخترم دو نیم سر این ۳۴هفته رفتم

من۳۲ هفته ۲۲۵۰ بود

من‌وزن بچه ام‌توی ۳۱ هفته ۱۳۰۰ بود دکتر گفت کمه

۳۲ و ۴ روز ۱۸۴۰

صدک وزن زده چند؟؟؟

۱۷۵۰ بود

منم ۱۶۶۰ بود گفتن کنه ۳۲ هفته و ۱ روز

سوال های مرتبط