امورز رفتم سونو ۳۶هفته وزن نینی ۲۷۰۰بود بنظرتون خیلی کمه؟؟

۲ پاسخ

نه خوبه
وزن گیری کلا هفته های آخر زیاده
چیزای مقوی و خوشمزه بخور

نه گلم خوبه
برا زایمان می‌ره بالای سه

سوال های مرتبط