نرماله رشدش ن زیاده نه کم
من تو ۳۵ هفته و ۶ روز سونو رفتم ۲۸۵۰ بود
تو ۳۸ هفته و ۲ روز سزارین شدم ۴ کیلو بود
هنوز ۹ روز وقت داشتم اگه صبر میکردم طبیعی میشدم ۵ کیلو هم میرسید هفته ها و روزای آخر هر چی بخوری ۳ برابرش وزن بچه میشه من این آخر سر روغن گوسفندی و شیر پسته زیاد خوردم تا میتونستمم غذا مو کامل میخوردم تا وزن بچه زیاد بشه
منم همینم
حدود یک هفته کمه که دکتر گفت چیزی نیست طبیعیه
یکمی عزیزم من تو ۳۵هفته اینقدر یودم
نه خوبه روزای. اخر سریع تر میره بالا
تا زایمانت بالای ۳کیلو میشه نگران نباش
نه خوبه تا دنیا اومدن ۳کیلو رو رد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.