مامانا ۳۵ هفته و ۴ روزم وزن نینی ۲/۴۰۰ بود یکم کمه درسته؟

۹ پاسخ

من ۳۴ هفته رفتم ۲۶۸۵بود

بچه مناسب و خوبی هست نگران نباش

خوبه بد نیست

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی یا فرصت مطالعه و یا هزینه خرید کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
بیا طوری این ۹ ماه بارداری رو سپری کنیم، که بعدا خبری از "ای‌کاش‌" نباشه ✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

اره گلم برای منم هم همون زمان شما سونو دادم 2300 بود گفتش کمه بهم قرص ال ارژینین داده

به نظرم خوبه اگه کم هم باشه در حد ۲۰۰ ۳۰۰ گرم پروتئین بخور میاد بالا وزنش

صدگرم نسبت ب هفتت کمه ن خوبه

عزیزم برو پیش متخصص برات تقویتی بنویسه

آره کم مغزیجات بخوربزاروزن بگیره میوه

منم ۳۴هفته و ۵روز رفتم همینقدر بود وزنش

سوال های مرتبط

مامان نیلماه خانوم🌙 مامان نیلماه خانوم🌙 هفته سی‌وهشتم بارداری