۴ پاسخ

من‌میدم،اتفاقا خون ساز هم‌هست

اره من میریرم تو ابجوش جای چایی😀

اره من باخامه قاطی میکنم میدم خیلیم استقبال کرد

اره عزیزم فقط طبیعی باشه و بدون شکر خیلی بهتره

سوال های مرتبط