۷ پاسخ

اخییی عزیزم بچس دیگههه

پریودی؟

دختر منم همینجوریه منم دلم میگیره میگم نکنه از من خوشش نمیاد
ولی واقعا اینطوری نیست
میدونی ما مادرا از روی دوست داشتن همش به بچه امر و نهی و بکن نکن میکنیم واسه همین اینطوری واکنش نشون میدن
سعی کن اگر هم چیزی میخوای بهش تذکر بدی با محبت ولی با قاطعیت صحبت کن نه با اخم و تحکم، همیشه هم با لبخند نگاهش کن که بفهمه دوسش داری

خب از واکنش شما موقع گاز گرفتن خوشش میاد برا همونه. کلا بی تفاوت باشین تا ازسرش بیافته

توام خیلی سخت گرفتی 🤣🤣🤣🤣

وا ،چه ربطی به دوست نداشتن داره؟ دختر من با باباش این کارا رومیکنه، در صورتی که همسرم بیشتر باهاش بازی می‌کنه و بیرون می‌بره ، یعنی بگه دوستش نداره؟؟؟؟

عزیزممم بچس دیگ توام زیادی سخت میگیری مثلا دختر من تو جمع بغل همه میره جز من😂😂

سوال های مرتبط